JenGuK LaH BeLoG saia ! ;)

Monday, February 28, 2011

misi men'chubby' kan badan~ :D

yeah! bile cuti da belom start ni, dat's mean misi men'chubby'kan bdan yg sememangnya chubby cute ni pon bermulaaa.
maw makan manyak2, pastu terbongkang! bhahahaha :D
ish3, ape la nak jadik mak dara ni. kui3 ;P
ape lagi, jom kawan2 yg rase maw join ini misi.
KITA MEMBESARKAN BADAN meh! ;)

hubby aku :)
sje je nak tunjuk kat mne ktorg g 'membesarkan' bdn.
ahaks~


ni aku ler..
kami minum air yg sme, autumn.
sedappp.. :P

ni aku punye.
quarter meal (black pepper) + coleslow+mashed potato+beans+pe nme ntah mende tu (x ingt) :)
yummy2~ 



haa, ni laki aku punye menu lak.
die pon amik qurter meal cam aku + pasta + coleslow + pe ntah x ingt.
bhaha ;D

wah! ku sapu licin.
muahahahaha :D

laki aku slalu tak habis makan.
haaiissyy~
syg, ta baik membazir taw!

ish3, laki spe la ni kn?
tido siap pegang perut, nmpk sgt kekenyangan.
bhahaha :D

ni pulak aku dalam kekenyangan.
ALHAMDULILLAH

** p/s : bersyukur dengan nikmat makan yg ALLAH SWT berikan. :)


No comments:

Post a Comment